duminică, 14 februarie 2016

Şoferiţă prin viaţă

Bogdan Elena Simionescu









La intersecţia întrebărilor,
Este un biet semafor.
frânez pe gânduri imediat,
Fir-ar să fie, semaforul este stricat!
Poliţistul neuronilor,
Parcă este dirijor.
Nu îl iau deloc, în seamă,
Abia ascult pe a mea mamă!
Mi-am dat la imaginaţie prioritate,
Din ea altă am să fac, o altă carte!
Plec optimistă, în demaraj,
Accelerând pe curaj!
Carosabilul vieţii,
Are zâmbetul dimineţii.
Pe acostament îmi stă invidia lumească,
Vrea să mă lovească!
O dezamgesc sfidătoare,
Sufletul meu, atitudine de invingător are.
Jaloanele răutăţii sufletelor sclave duşmăniei,
Prinse în cuiele mâniei,
Eu vijelios le feresc,
Să conduc mult iubesc!
Gps-ul soartei bine funcţionează,
Reuşitele mă claxonează!
ABS, EBD, Cruise Control am la decizii,
Sisteme de avertizare am, ce se mai păcălesc unii!
Camere de luat vedere am peste tot,
De fapt, am sufletul adaptat şi la OFF Road.
Îngerul îmi este pilotul automat,
Racul, iluzionist adevărat.
Leul îmi este atitudinea,

Scrisul, veselia, iubirea….viaţa mea!


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu